W Polsce wiele firm działa w sektorze energetycznym. Natomiast badanie wizerunku marki pokazało, że najbardziej rozpoznawalną jest TAURON. Zna go prawie 90 proc. pytanych!
„Już siódmy rok z rzędu jesteśmy liderem w branży energetycznej pod względem rozpoznawalności” – pochwaliła się spółka przedstawiając wynik najnowszego badania wizerunku marki.
„Klienci oceniają naszą firmę jako innowacyjną, kompetentną i twórczą, a także stale rozwijającą się, wprowadzającą nowe oferty, rozwiązania i technologie. Według badanych TAURON to firma, która swoimi działaniami odpowiada na potrzeby istotne dla swoich klientów” – podkreśla Daniel Gryt, dyrektor wykonawczy obszaru komunikacji i marketingu w Grupie TAURON.
Zwrócono uwagę na trzy kwestie:
– Marka TAURON postrzegana jest jako lider nie tylko w regionie, ale też jako firma widoczna w całym kraju.
– TAURON wyróżnia się największą znajomością wśród klientów konkurencji.
– Jest najczęściej rozważaną marką, jeśli chodzi o dostawcę energii elektrycznej w Polsce.
Już siódmy rok z rzędu jesteśmy liderem w branży energetycznej pod względem rozpoznawalności🥇 Prawie 90 proc. pytanych Polaków zna #TAURON – wynika z najnowszego badania wizerunku marki.https://t.co/ccIaiy3pW3
— TAURON (@TauronPE) February 5, 2024
Co najbardziej interesuje klientów? Z badania wynika, że przede wszystkim bezpieczeństwo energetyczne, ale również przedsięwzięcia związane z OZE.
„Inwestycje, prowadzone jako Zielony Zwrot TAURONA, związane z transformacją energetyczną są zatem nie tylko elementem wyróżniającym markę i wpisującym się w Strategię Grupy TAURON, ale też pożądanym przez klientów” – zapewniono.